Výrobky
-
Jaké výrobky jsou v nabídce?
Vyrábíme puzzle o 48, 100, 200, 500, 1000 a 2000 dílcích a také pexeso na základě fotek, které nám zašlete. Navíc máme v nabídce rámečky pro puzzle z vlastních fotek.
-
Jaké rozměry mají složená fotopuzzle?
Vaše fotopuzzle bude mít následující rozměry:
48 dílků: cca 36 x 48 cm
100 dílků: cca 36 x 48 cm
200 dílků: cca 36 x 48 cm
500 dílků: cca 36 x 48 cm
1000 dílků: cca 48 x 64 cm
2000 dílků: cca 90 x 67 cm
Výběrem orámování určíte přesný výřez fotografie, který bude na puzzle použit.
Pozor, při výrobě může dojít ke zmenšení stran o několik milimetrů. Neumisťujte proto tedy žádné důležité prvky zcela na okraj fotografie. -
Jaké rozměry mají krabičky na puzzle a pexeso?
Rozměry našich krabiček jsou následující:
-
Jak můžu připevnit svoje puzzle na zeď?
Složené puzzle působí nejvíce, když si je dáte na zeď. Pokud chcete, můžete si u nás přiobjednat velice elegantní a uplně přesný hliníkový rámeček pro fotopuzzle o 48, 100, 200, 500 a 1000 dílků. Více informací naleznete zde: https://www.fotondo.cz/ramecek.
Z obrázku až k fotopuzzle
-
Jak vyberu vhodnou fotku?
- Formát fotografií:
Zpracováváme pouze formát JPG (soubory s koncovkou .jpg nebo jpeg). Většina digitálních fotoaparátů již automaticky vytváří obrázky v tomto formátu, nebudete tedy pravděpodobně muset své obrázky nijak převádět. - Rozlišení obrázku:
V zásadě platí: Čím větší je rozlišení, tím lepší bude výsledek. Právě na rozlišení vámi dodaného digitálního obrázku závisí kvalita tisku. Má-li snímek alespoň 1600 pixelů na delší straně, je dostačující pro fotopuzzle o velikosti 48, 100, 200 a 500 dílků. Pro kvalitní tisk obrázku na fotopuzzle složené z 1000 dílků potřebujete snímek o velikosti delší strany alespoň 2500 pixelů, pro puzzle z 2000 dílků alespoň 3000 pixelů. Zhruba to odpovídá obrázkům z 2 megapixelového fotoaparátu pro menší puzzle (100, 200 a 500 dílků), pro větší fotopuzzle (1000 dílků) je vhodné fotit 4 megapixelovým fotoaparátem.
- Formát fotografií:
-
Jak rychle zhodnotit kvalitu použitého obrázku
Nabízíme vám jednoduchý interaktivní nástroj pro posouzení vhodné velikosti fotopuzzle. Nahrajte svůj obrázek a využijte našeho asistenta pro objednávání fotopuzzle. Na škále od 1 do 5 hvězdiček ihned uvidíte, zda je váš obrázek vhodný pro vybraný formát puzzle.
5 hvězdiček = velmi dobrá kvalita obrázku
4 hvězdičky = dobrá kvalita obrázku
3 hvězdičky = průměrná kvalita obrázku, eventuelně neostré
2 hvězdičky = špatná kvalita obrázku, neostré
1 hvězdička = velmi špatná kvalita obrázku, velmi neostré
Tato škála však posuzuje výhradně rozlišení obrázku. Ostrost a všeobecnou kvalitu obrázku průvodce nemůže hodnotit. Nijak neměníme rozlišení dodaných fotografií. Nemůžeme bohužel uznat reklamace vad, které jsou způsobeny nedostatečnou kvalitou výchozích fotografií. Nebojte se nás kontaktovat, pokud máte jakékoli pochybnosti. -
Maximální velikost obrázku
Můžete nahrát obrázek o maximální velikosti 80 MB.
-
Barevný prostor zpracovávaných fotografií, černobílé fotografie
Prosíme, nahrávejte své fotografie v barevném prostoru RGB nebo sRGB. Právě sRGB je pro většinu digitálních fotoaparátů standardem. Chcete-li tisknout černobílé fotografie, ukládejte je také jako JPG v barevném prostoru RGB nebo sRGB (nikoli jako tóny šedé).
-
Budete můj obrázek dodatečně upravovat?
Ne. Tiskneme fotografie tak, jak nám je pošlete.
-
Bude mít fotopuzzle stejné barvy, jaké vidím na monitoru?
Není technicky možné vyloučit barevné rozdíly. Zobrazení fotografie na monitoru je závislé na individuálním nastavení světlosti, rozlišení, kontrastu, barvě nebo také na grafické kartě. Může tedy dojít k barevným odchylkám mezi náhledem na vašem monitoru a hotovým produktem.
-
Je objednávka a platba online bezpečná?
Abychom zabránili zneužití citlivých údajů, používáme při přenosu dat stejný bezpečnostní systém jako banky při on-line bankingu. Vaše data jsou tedy zakódována tzv. systémem TLS (Transport Layer Security) spolu s 128-bitovým kódováním. Signalizuje to symbol zamknutého klíče (případně zámku) v adresním řádku vašeho prohlížeče.
Objednávka a možnosti platby
-
Jakým způsobem mohu platit?
Platba předem:
Peníze převedete na náš účet u Fio Banky. Pro jednoznačné přiřazení své platby použijte prosím údaje, které vám zašleme e-mailem v rámci potvrzení objednávky.Dobírka:
Zboží si objednáte, zásilku zašleme postřednictvím PPL a vy zaplatíte při převzetí pracovníkovi spediční společnosti. Poplatek za tuto službu činí 39 Kč.PayPal:PayPal je platební služba, se kterou platíte bezpečně, jednoduše a rychle. Pokud jste již zadali u PayPal vaše bankovní spojení nebo číslo vaší kreditní karty, můžete u fotondo.cz platit jednoduše s vaší mailovou adresou a s vaším heslem.
Kreditní karta/ Debetní karta:
Přijímáme karty VISA a MasterCard. Stačí na příslušné stránce zadat údaje vaší karty a splatná částka bude automaticky převedena na náš účet. Platba kartou je uskutečněna pomocí platební služby PayPal. -
Kde najdu fakturu ke své objednávce?
Fakturu zasíláme emailem.
-
Když objednám více fotopuzzle, budu platit poštovné pro každý objednaný kus?
Ne, do nákupního košíku si můžete vložit neomezený počet fotopuzzle nebo rámečků. Poštovné je při této hromadné objednávce stále 99 Kč (fotopuzzle) / 169 Kč (fotopuzzle + rámeček). Pokud uskutečníte více jednotlivých objednávek, zaplatíte poštovné za každou provedenou objednávku.
Balení a doručení
-
Jak vysoké je poštovné a balné?
Poštovné a balné v České republice činí 99 Kč (fotopuzzle) / 169 Kč (fotopuzzle + rámeček).
-
Jak mi objednávku doručíte?
Vaši objednávku vám zašleme následujícím způsobem:
PPL – normální balík:
Zboží se zpravidla doručuje během jednoho pracovního dne od převzetí zásilky z naší expedice, a to od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00 hodinou. Doporučujeme nechat si zaslat balík na místo, kde se vyskytujete v uvedeném čase (například do práce). Zpravidla vám řídič zavolá, pokud vás na uvedené adrese nezastihne. -
Je možné nějak urychlit proces výroby a dodání mého balíku?
Bohužel ne. Objednávku vám zašleme hned, jakmile bude hotová k odeslání. Dopravce ji doručí v průběhu dalšího pracovního dne.
-
Mohu si svou objednávku vyzvednout i osobně?
Z provozních důvodů to možné není.
-
Mohu svou objednávku nechat zaslat i na jinou dodací adresu?
Při objednávce můžete zadat odlišnou dodací a fakturační adresu. Tak můžete fotopuzzle nechat poslat i jako dárek někomu jinému. Tato služba je zdarma.
-
Jak mohu zkontrolovat stav své objednávky?
Každý balíček je u našich přepravců zasílán s individuálním číslem dohledávky (Tracking ID), pomocí kterého si můžete ověřit stav vaší objednávky. Číslo dohledávky naleznete v mailové zprávě, kterou obdržíte, jakmile bude uskutečněna expedice.
Odstoupení & reklamace
-
Můžu zrušit objednávku s osobním výrobkem?
Bohužel ne. Jedná se totiž o zboží, které bylo vyrobeno individuálně pro vás, takže je podle ustanovení § 53 odst. 8 písm. c) občanského zákoníku vrátit nemůžete.
-
Můžu zrušit objednávku s příslušenstvím k puzzlím?
Příslušenství (rám, podložku a lepidlo) nám můžete zaslat zpět, protože se nejedná o osobní výrobek. Vezměte prosím na vědomí, že v tomto případě náklady na vrácení nese kupující.
Zašlete, prosím, požadované zboží zpět na následující adresu s uvedením čísla Vaší objednávky:
puzzleYOU s.r.o.
Smolovská 201
345 26 Bělá nad Radbuzou
Česká RepublikaMůžete také použít náš formulář pro odstoupení od smlouvy.
-
Jaký je postup při reklamacích?
Pokud je vaše objednávka špatná či poškozená, obraťte se prosím e-mailem nebo telefonicky na náš zákaznický servis.
-
Kam se můžu obrátit, když mám jinou otázku?
Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Jsme vám rádi k dispozici!
e-mail: servis@puzzleyou.cz
telefon: +420 374 446 461 (pondělí až pátek od 7 do 14:30 hodin)